Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Nu fattar jag ingenting. Har de dödat en av de egna? Eller har jag helt missat vad den här leken går ut på?
Varför gör man någonting sådant?
Nej, det tror jag inte, då borde det ju stått att hon var drottningen, inte missionär.
Du menar att smeden omvandlat en ulv och sen så fick dom andra reda på det?
Inte helt omöjligt. I den här leken verkar allt kunna ske
Fast om smeden faktiskt omvandlat dramatik borde det väl stått i uppdateringen att hon var god? Däremot kan hon ju ha varit god först och omvandlats till ond, och jobbat utanför lyan. Även där tycker jag ju att hennes tidigare roll borde ha stått i uppdateringen, visserligen, men det är väl upp till LL.
Men då borde hon ju blivit bybo?
Kan det vara så att hon är förvandlad från god till ond, men det vet ju inte lyan eftersom hon i så fall jobbar utanför lyan?
Men då borde hon ju blivit bybo?
Kan det vara så att hon är förvandlad från god till ond, men det vet ju inte lyan eftersom hon i så fall jobbar utanför lyan?
Fast vapensmeden förvandlar ju någon, inte dödar? Det skulle väl i så fall vara om ulvarna misstänkte att dramatik blivit förvandlad till god och därmed var en förrädare, och ville bli av med henne? Det är väl en möjlighet, antar jag, även om det känns lite långsökt...
Nej alltså Vapensmeden förvandlade Dramatik till ond och missionärerna dödade henne i tron av att hon var bybo.
Om det var så så jobbade ju Dramatik utanför lyan.
Jag tror att det är så det var. Men en fråga, hur många gånger får smeden förvandla andra i denna lek? En gång? Varje DL lr hur går det till? Läst igenom första sidan men tkr inte det framgår.
"Så då är det väl inte konstigt att smeden har gåvan att en gång få en annan spelare att byta sida?"
En gång, ja.