Midsommarfirande på Gärds

Sv: Midsommarfirande på Gärds

Blandbon var inte så intresserad av att fira midsommar på en tävlingsplats, och jag insåg att jag kan ju inte bestämma allt... :angel::p

Han tyckte det var idiotiskt att lägga tävling på midsommarafton, jag tyckte det var genialiskt - alla är ju lediga! Men näh, vi firar våran 2-årsdag utanför halmstad istället. :angel:

Jag rider debutant med bebishäst! Så dressyrar och hoppar fredag och terrängen lördag. Jag tror jag slapp rida i "dödens grupp" (även om jag inte borde tänka på det iom att jag bara tävlar för att få en erfarenhet eller ev ett kval, kan jag inte låta bli :angel: ), iaf räknat på de ekipagen jag känner till :p

Hahaha, du är knäpp :D Lycka till!

Själv bidar jag min tid, jag har ju inte vart på Gärds ännu öht :p

Lycka till du med Rostis :D

Jag kommer. Med ny, oerfaren häst. Ska också supporta vännen i hennes CIC-debut... Hur kul som helst ska de bli!! :bump:

Men va roligt!!! Måste ju nästan köra upp och kolla på er på Lördagen då! :) hade varit superkul å ses!!! :)

Men va roligt!!! Måste ju nästan köra upp och kolla på er på Lördagen då! :) hade varit superkul å ses!!! :)

Meeeen hallååååååå!?!?! Jaaag dååååå?:cry:

:p:p:angel:

Och ja lördagen kan nog vara värt att åka och kika på med så pass många terrängstarter!

Jag rider debutant med bebishäst! Så dressyrar och hoppar fredag och terrängen lördag. Jag tror jag slapp rida i "dödens grupp" (även om jag inte borde tänka på det iom att jag bara tävlar för att få en erfarenhet eller ev ett kval, kan jag inte låta bli :angel: ), iaf räknat på de ekipagen jag känner till :p

Dödens grupp? Vad betyder det?

Googlat :). Men förstår ändå inte riktigt. Många bra ryttare med i den klassen du ska rida. Men som Fio menar, allt kan hända. Jag håller tummen för vår lilla svartas debut och önksar lycka till till alla!

Nu i fotbollstider så snackas det ju alltid om dödens grupp, alltså den med tuffast motstånd ;). De som jag hade span på innan verkar inte ha hamnat i samma avdelning som mig, alltså rider jag inte i dödens grupp! Men jag har inte suttit och kollat upp alla (bara alla 4-åringar :o ) så det kan mycket väl vara min avdelning som är den tuffaste... Och som sagt, vi jagar ju inte placering den här gången, men man vet ju aldrig :angel:

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
974
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 596
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 091
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål och Planer 2025