Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så bra Då har de nog uppdaterat sin meny sen jag åt där sist, fast det var ett tag sedan.Fyller på Kakis lista (fast håller inte helt med om Kött - Bastard, de har mycket veg och fisk också enligt konceptet mellanrätter. Kött var på intet sett dominerande mer än på deras charktallrik).
Du måste berätta vilket ställe det blirVi gillar det mesta, så nu börjar det bli svårt att välja! Men det gör inget, vi kan spara och ha inspiration till fler gånger!
Bastard. Alltid Bastard. Inte billigt, men mycket prisvärt. Men möjligen svårt att få bord.
Mmm, det är nog så på en del ställen. Lemongrass är också bra.Det blir inte Bastard iaf, enl hemsidan är det redan fullbokat!
Behöver lite hjälp också. Ska bjuda min pappas fru -egentligen änka, fast jag vill inte gärna skriva vare sig det eller styvmor - på söndagsmiddag i Malmö nu på söndag. Men jag hittar bara en restaurang som är öppen vid lunchtid på söndag. Det är Casa Mia på Södergatan. Någon som vet om den är bra, eller vet någon annan trevlig som är öppen vid 13-tiden på söndag. Vi kan bara mitt på dagen så kvällen går bort. Hittar hyfsat bra i Malmö.Plockepinn var också en succé.