Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man annat än skratta?!Hur är det möjligt??? Så fruktansvärt dåligt!
Hur är det möjligt??? Så fruktansvärt dåligt!
HAHA det syntes SÅ TYDLIGT att Andreas visste att han inte skulle gå vidare !
Å andra sidan fattade inte Ella att hon gick vidare till kvalet.. (ingen annan heller) ... Men men =) Helt ok ändå ...
HEJ KAJ !!! (Hallå Börje)
https://www.instagram.com/reel/DGWdCGHgcoM/?igsh=MTd0dWJzcnh1djZrcw==Måste ju älska hur Måns bastudansade![]()
Tyvärr så är vi finlandssvenskar inte genompopulära här i finland, det finns en syn bland finsktalande finländare att vi är "svenskatalande bättre folk" och "pappa betalar" (vilket självklart är väldigt långt från sanningen i de flesta fall, även i KAJs fall, som kommer från vörå i österbotten).Kaj ... Går de inte direkt till final MÅSTE de gå till andra chansen iaf !
Det här är så mkt roligare och SVÄNGIGARE än jag trodde ! Posititvt överraskad .... HUR kan de inte ställt upp i Finland ?
Usch vad hemskt ändå! Aldrig i mitt liv att jag varit otrevlig mot en okänd människa i en servicesituation, är det så vanligt? Kan inte komma på en enda situation där oavsett hur dålig dag jag har skulle reagera på någon helt okänd person. Helt OT men blev verkligen paff! Inte som att jag skulle vara en bättre person för det utan den kopplingen verkar bara inte finnas i mitt system alltså
On topic. Vad jag kommer rösta på KAJ i finalen! Jag gillade verkligen flera av deras äldre låtar också, fyndiga texter, roliga framträdanden och glada. Tycker många andra typ Månslåtar och liknande bara låter som att låten redan finns. Inte alltid dåliga men liksom inget nytt och det tycker jag känns tråkigt.