Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Vi har ätit tacos och nu till mello, startade lite, lite senare, blir det lite blandat godis, västkustchips, exotisk frukt och salta pinnar och mineralvatten 😊. Maja, John Lundvik och Linnea Henriksson ser jag mest fram emot:)

Ok jag vet att jag kan vara rätt långsint och sådär... men tyvärr så kan jag inte se John Lundvik utan att tänka på när han gnällde för att han blev försenad med ersättningsbuss för att någon hade valt att ta sitt liv genom att hoppa framför tåget.

(Även om jag anstränger mig för att tänka bort det, så var inte låten så övertygande heller.)

Maja bäst hittills

Bifogade filer

• IMG_5463.webp
    IMG_5463.webp
    175,6 KB · Visningar: 22
Jag hade önskat mer från Maja. Bäst tycker jag (hittills) om hon som jag nu inte minns namnet på men som sa att hon kom från Botkyrka :p Hoppas nu på något riktigt bra från Linnea.

Ok det här va "som vanligt" en värdelös första omgång av mello. Senaste åren har det som tur är blivit "bättre och bättre" delfinaler för att ha en delfinal som är "wtf" där man velat ha typ hela bunten till final. Inte ens Maja är bra, varenda gång jag hör hennes låt på radio (kört bil idag och den kanalen spelade den) har jag trott det är Taylor Swift typ som sjunger. (nope ingen favvo hos mej så kan inte hennes låtar heller) men inser såklart efter nån mening att det inte är TS... men nä inget för mej...

Men härifrån delfinal 1 kvittar det helt, ingen av dem kommer vinna mello...

Linnea är en väldigt duktig sångerska, men jag hade önskat något annat från henne. Jag hyser ju en önskan om att vi ska skicka något på svenska till Eurovision, men det kommer nog dröja några år till...

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 231
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 715
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 883
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 323
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka