Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Insåg först nu när jag kollade på youtube att kameramannen ramlade i början av Meiras låt. Det märks tveklöst, så vad jag kollade på under tiden är ett stort frågetecken.

Kolla från 25 sekunder in i klippet.

Insåg först nu när jag kollade på youtube att kameramannen ramlade i början av Meiras låt. Det märks tveklöst, så vad jag kollade på under tiden är ett stort frågetecken.

Kolla från 25 sekunder in i klippet.
Jag såg att något märkligt hända när jag tittade, men förstod inte förrän idag när jag läste på Aftonbladet vad som faktiskt hade hänt. Jag tänkte först att det kanske var någon slags aktivister som hade försökt ta över och att det var därför kameran började "flaxa".

Gillade Maja bäst.
John var ok.
Övriga inte.

Ungefär samma här:

Maja var tveklöst bäst! Jag skickar gärna henne till Basel!

John var bättre än låten. Även om hans röst och inlevelse är sjukt bra så var låten för trist och meh. Men solklar tvåa för mig ikväll! Men inte årets vinnare.

Meira var en positiv överraskning! Men jag hoppas att hon blir bättre (mer avslappnad på scenen) nästa gång vi ser henne!

Adrian Maceus var en harmlös men trist Viktor Leksell-wannabe och då är Leksell rätt trist till att börja med. Hur många unga innerliga poppojkar orkar man med? Jag är rätt uttråkad gällade dem iaf... få har nån som helst personlig utatrålning.

Pa borde tagit med sig Panteoz istället! De försöker skapa energi Men det föll platt tycker jag. Energi utan riktning.

Linnea är ingen favorit. Det här var meh.

Jag hade för övrigt alla rätt när jag tippade i Mello appen.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 231
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 715
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 883
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 323
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka