Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barnet har varit orimligt taggad hela dagen på Mello men hon somnade precis i soffan. Har inte bestämt mig än om jag ska väcka henne eller låta henne sova för natten.
Vi ska äta chip. Någon med parmesansmak och en sort med gräddfil och lök.
Lance... Nope nej nada inte min grej alls... Och sjunga är inte riktigt hans grej... Eller typ "han sjunger hellre än bra" Med det sagt finns det ju massor med artister som gör fullsatta konserter trots att de inte kan sjunga ... (UTAN MEJ) ...
Lisa M ... Vilken sjukt skön låt... Men är det en vi ska skicka till Eurovision ? Eller jo det kan vi ju förståss om vi inte vill vinna ... Men bra är den men försvinner i mängden... Kommer ha glömt den redan efter nästa låt ..
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Nej det gör jag inte. Jag har sett många med allergi så det är väl delvis min personliga uppfattning, jag skrev för övrigt ”precis som...