Wet look sa han.Haha, vad sa Dotters hårstylist? Jag hörde det som att ”vi ville att hon skulle se ut som en lök i håret?” Måste hört fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wet look sa han.Haha, vad sa Dotters hårstylist? Jag hörde det som att ”vi ville att hon skulle se ut som en lök i håret?” Måste hört fel
Jag tycker de är supercharmiga och duktiga!
Tror inte att det är texten som är problemet faktiskt.Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
Jag tycker att framförallt Anis är skrikig.. :/Jag tycker de är supercharmiga och duktiga!
Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
Jag tyckte inte det gjorde så mycket, det var ju ändå inte tävlingsbidragen utan "ärevarvet", tyckte snarare att det var härligt med mycket känslor.Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
Alltså, förlåt, men så himla löjligt att bete sig som att man har vunnit Eurovision med jordskrällsseger när man gått till final i Mello
Han hade snarare sjungit sönder sin röst första gången. Som min sångare till sambo sa: "så har han lärt läxan att man ska värma upp ordentligt".Borde inte Anton vara tillräckligt rutinerad för att inte totalt tappa bort texten? Att missa något litet må väl vara hänt men inte såhär mycket.
Ja jo, det kan jag hålla med om. Men han sjunger bra. Och är ändå trevligare än en bitter lenaJag tycker att framförallt Anis är skrikig.. :/
Tror inte att det är texten som är problemet faktiskt.
Det var ju knappast så att han glömde texten... hur kunde du tolka det så???
Han hade snarare sjungit sönder sin röst första gången. Som min sångare till sambo sa: "så har han lärt läxan att man ska värma upp ordentligt".
Jag tyckte inte det gjorde så mycket, det var ju ändå inte tävlingsbidragen utan "ärevarvet", tyckte snarare att det var härligt med mycket känslor.