Jag GILLAR Lena Philipsson. Hon har alltid känts så "down to earth" och humoristisk. Som om hon inte tar sig själv på alldeles för stort allvar.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag GILLAR Lena Philipsson. Hon har alltid känts så "down to earth" och humoristisk. Som om hon inte tar sig själv på alldeles för stort allvar.....
Kul klipp där med kalendern och duschningenJag GILLAR Lena Philipsson. Hon har alltid känts så "down to earth" och humoristisk. Som om hon inte tar sig själv på alldeles för stort allvar.....
Hon var sjukt duktig i idol. Gillade henne skarpt.Oj vad dåligt hon Kadiatou sjöng. Lät ju typ falskt och blekt?! Låten känns rätt välproducerad och dansvänlig men hennes röst kändes helt fel. Fattar inte hur hon kunnat komma så långt i idol? Men kanske bara är denna låt som inte passar henne.
Hon sjöng drömmigt bra i Idol. Vet inte vad som hände idag.Oj vad dåligt hon Kadiatou sjöng. Lät ju typ falskt och blekt?! Låten känns rätt välproducerad och dansvänlig men hennes röst kändes helt fel. Fattar inte hur hon kunnat komma så långt i idol? Men kanske bara är denna låt som inte passar henne.
Andra gillade jag allt förutom skrikandet (Kommer inte ihåg vad det kallas)