Förhoppningsvis har jag lite bubbel kvar när programmet börjar.... Vad jag ska äta vet jag inte, men jag har chips. Kan även poppa popcorn, om lusten faller på !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel tråd kanskeÄr så otroligt glad att jag är bortbjuden och slipper se eländet. Det var illa nog när det bara var en gång om året, nu ska plågan dras ut i all evighet...
Är så otroligt glad att jag är bortbjuden och slipper se eländet. Det var illa nog när det bara var en gång om året, nu ska plågan dras ut i all evighet...
Kommer vara på fb under sändningen som vanligt, och kommer in hit efteråt och ser vad ni tyckt och sammanfattarSnaaaart dags!
Ska bli mkt intressant att se hur det känns utan publik! Det kommer ju bli 100% fokus på artisten, dvs inga svep över publik etc. Mer som... Musikvideo ?
Har laddat m cheezballs, lite gott och blandat och salta pinnar
Är de med dulce de leche inblandad i smeten, eller har de en klick fyllning i mitten? Jag googlade och hittade båda varianter....Jag ska såklart titta! Till min pojkväns stora glädje ska även han titta
Vi ska äta chokladbollar med dulce de leche. (Chipsen får bli efteråt. Det krispar för mycket )
Tur att man alldeles själv får bestämma om man vill titta eller inteÄr så otroligt glad att jag är bortbjuden och slipper se eländet. Det var illa nog när det bara var en gång om året, nu ska plågan dras ut i all evighet...
Är de med dulce de leche inblandad i smeten, eller har de en klick fyllning i mitten? Jag googlade och hittade båda varianter....