Red_Chili 15 Feb 2020 #44 Morsan tycker att hon som sjunger nu efter Drängarna har jobbig röst men gillar resten Själv gillar jag rösten men är inte så förtjust i allt det andra.
Morsan tycker att hon som sjunger nu efter Drängarna har jobbig röst men gillar resten Själv gillar jag rösten men är inte så förtjust i allt det andra.
Nenii 15 Feb 2020 #49 Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om Late, men det är inte det värsta jag hört i mellosammanhang.
pepp 15 Feb 2020 #51 Gillar Anis (benet börjar gunga när jag gillar låtar!) Han kändes som en skön person också!
strawberrysylt 15 Feb 2020 #53 Åh, jag har svårt för Anis D av nån anledning. Hade velat höra/se Sean Banan göra denna låten istället!
Åh, jag har svårt för Anis D av nån anledning. Hade velat höra/se Sean Banan göra denna låten istället!
Red_Chili 15 Feb 2020 #57 pepp skrev: Snark, tar kisspaus. Klicka för att se mer... Är beredd att hålla med. Sångröst har hon ju, men nä...
pepp skrev: Snark, tar kisspaus. Klicka för att se mer... Är beredd att hålla med. Sångröst har hon ju, men nä...
L Lavine 15 Feb 2020 #60 Låten kanske var lite trist, men jag tror jag skräller till och gillar en ballad i år.