MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 2

Första gången någonsin jag kollat på Melodifestivalen uh, på 20 år, eller, har ett svagt minne av att jag somnade förra året när jag var hos min syster och det var den stora europeiska finalen. Men förra veckan var jag hos min syster och systerdotter som är 12 år och där är det liksom heligt. Så nu är jag tillräckligt nyfiken för att ha den på i bakgrunden på datorn.

Fattar fortfarande inte reglerna och det här med andra chansen eller vad det nu är? :confused: Men strunt it det. Jag blir glad av att tänka på hur roligt min systerdotter har när hon tittar på den tillsammans med min syster, systers bästa kompis och hennes dotter + systers nya pojkvän och hans son och hur intensivt alla engagerar sig. Jag borde kanske laddat upp med chips och läsk som de gjorde förra lördagen. :D

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 218
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 603
Senast: voltis
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 146
Senast: Lavine
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 885
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar