JappÄr det skämsugglan?
och han behövdes mest hela Mello igår...
Bäst var David och hans Mello-potpurri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JappÄr det skämsugglan?
Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.
En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då?
(nej, jag tänker inte göra det. Jag är bara nyfiken av mig )
Jag vet inte men man borde bli bannad, minst!Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.
En ot-fråga som dök upp, är det någonsin någon som försökt starta upp en mellotråd före @voltis och om det har hänt, hur reagerade buke då?
Jag har för mig att någon i sin okunskap gjorde det, men att ordningen återställdes. @voltis for Mellopresident.Jag kollade inte så aktivt på mello i går, gillade mariette och dismissed bäst av bidragen och sedan, som så många andra, Davids mellanakt.
Haha ja ni.... Försöka går ju men jag kan inte lova att det inte blir några påföljderJag har för mig att någon i sin okunskap gjorde det, men att ordningen återställdes. @voltis for Mellopresident.
Ja, jag undrar också hur många år det är! Det hade varit kul att veta.Haha ja ni.... Försöka går ju men jag kan inte lova att det inte blir några påföljder
Undra hur många år jag startat dessa, och alla ESc, trådar? Det är ju liksom typ det enda jag är känd för här på Buke tror jag.... Ta det inte ifrååååån miiiiig!
Hmmm måste ju gå att kolla?Ja, jag undrar också hur många år det är! Det hade varit kul att veta.
Nja, det är nog svårt. Det går att googla efter gamla trådar, jag prövade just, men fick ingen träff tidigare än 2014.Hmmm måste ju gå att kolla?