Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker detsamma men misstänker att vi ville ha olika resultat
skrattade så jag nästan började gråta när jag läste det här Jag skulle gå in och skriva *kräks i munnen* av BenjaminAlltså... mitt under snabbreprisen när Benjamin sjöng så kräktes katten. Då är vi minst två i detta hem som inte var så imponerade av hans insats, men det kanske var lite väl överdrivet att bokstavligt talat kräkas över låten...
han och mariette gick direkt till final.Ok så Benjamin vann?
haha vilken förolämpning. Han är ju gullig i jämförelseskrattade så jag nästan började gråta när jag läste det här Jag skulle gå in och skriva *kräks i munnen* av Benjamin
för övrigt ser Benjamin ut som Adam i Eva och Adam filmerna
Läser Aftonbladet och de gav Benjamin och Mariette högsta betygen. Så de verkar veta hur folk röstar?
Ojdå det missade jag helt att det var ikväll ! Hoppas det var bra !
Jag tyckte Benjamin, Mariette och Dismissed var bäst ikväll. Gillade dem skarpt alla tre. Förstår inte varför så många här ogillade Benjamins låt? Tyckte det var sjukt skön danskänsla i låten. Lite Daft Punk-vibbar nästan. Får väl heja på Dismissed i Andra Chansen sedanLäser Aftonbladet och de gav Benjamin och Mariette högsta betygen. Så de verkar veta hur folk röstar?