Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Robin kändes som en kisspaus i det här startfältetFörstår inte varför alla gillar Frans så mycket, jag tycker inte låten var så värst märkvärdig och så var han så nervös att han inte kunde sjunga ordentligt (gissar jag).
Ikväll hejar jag på SaRaha och Robin Bengtsson (även om jag fortfarande inte förstår varför låten heter som den gör och vad de två orden har i låten att göra).
Är det genrepet ni varit på?Robin kändes som en kisspaus i det här startfältet
Frans hade en helt annan scennärvaro och självförtroende idag!
JappÄr det genrepet ni varit på?
Ja visst kändes Frans mkt säkrare och mer taggad typ?Robin kändes som en kisspaus i det här startfältet
Frans hade en helt annan scennärvaro och självförtroende idag!
SÅ bra! Likaså Gardell live! Gardell till mello 2017Skrattade så jag grät åt Lynda Woodruff![]()
Det var en helt annan kille! Och det där leendet, jag smälter!Ja visst kändes Frans mkt säkrare och mer taggad typ?![]()
Alla Gardellfans kommer nog bli nöjda ikvällSÅ bra! Likaså Gardell live! Gardell till mello 2017![]()
Jag har inte sett delfinalerna men ska titta nu ikväll. Kusinbarnet, som har tjatat hela dagen om Mello, har somnat. Nu får ni hjälpa mig: Ska jag väcka henom redan nu så att hen hinner vakna till eller ska jag vänta tills precis innan?