Här är det tvärt om gillar Gina men inte Petra. Gina har en fin klänning men frisyren njaPetra är snygg och har en piffig klänning. Jag låter bli att kommentera Gina eftersom jag har oerhört svårt för henne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det tvärt om gillar Gina men inte Petra. Gina har en fin klänning men frisyren njaPetra är snygg och har en piffig klänning. Jag låter bli att kommentera Gina eftersom jag har oerhört svårt för henne.
Jag trodde mest att hon skulle sno ipaden själv, men det gjordes inte nu kommer iaf hennes favvisarÄh, låt henne vara med och tycka till Det kommer Mathilde få vara nästa vecka
Äsch - jag tycker dom äger! Bägge två.Här är det tvärt om gillar Gina men inte Petra. Gina har en fin klänning men frisyren nja
Här är det tvärt om gillar Gina men inte Petra. Gina har en fin klänning men frisyren nja
Du, de där gardinerna är perfekta som skydd mot kålohyra, säkert bara odlare som köper demJag tyckte att Ginas klänning var för påklädd i halsen med en tramsig rosett. I övrigt ser den mest ut som de räliga spetsgardinerna som jag i torsdags såg på Ikea
Du är inte ensamAlltså, jag tål absolut inte Samir och Victor
Håller medDet här är ju inte ens en låt
Man kan titta på dem iafAlltså, jag tål absolut inte Samir och Victor
Apropå titta: det enda jag ser är Pernillas glipa mellan tänderna.
Man kan titta på dem iaf