Jag känner att en snabbrepris är överflödig efter två låtar
Hahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner att en snabbrepris är överflödig efter två låtar
Jag må vara blond och puckad men vad menar du med det?Somnar typ av Isas låt men jag har sååå svårt för den här Kizungozungolåten.... Cultural appropriation much??
kanske för att hon är så hurtig och käck och har en sån där typisk hurtfrisk frisyr??Och hon påminner lite om en dagisfröken vet inte varför??
Fast blir det verkligen det? Tänker att hon hade ju ändå bott där sen hon var 2(?) så det har väl på nått sätt blivit hennes kultur oxåSomnar typ av Isas låt men jag har sååå svårt för den här Kizungozungolåten.... Cultural appropriation much??
Fast blir det verkligen det? Tänker att hon hade ju ändå bott där sen hon var 2(?) så det har väl på nått sätt blivit hennes kultur oxå
HAHAAAH!! Jag är synskSaraha är bildlärare så nästan förskollärare rätt yrkesgrupp i alla fall.
Jo jag tyckte oxå det först, men sen hörde jag det Gina sa idag och då orkade jag inte riktigt bry mig längreJo jag hörde det men det känns lite.... smaklöst ändå? Eller så är jag bara drabbad av akut PK-bajsnödighet
De ska vara så jäkla gulliggulliga och alltså...Vad är poängen med att vuxna kvinnor ser ut och uppträder som barn?