MELODIFESTIVALEN 2016 - Andra Chansen

Varför har inte Isa ögonen öppna på riktigt där i början och i slutet? Obegripligt. Lika obegripligt som att Gina kallar Isa för galen för att hon färgat om håret. Jag trodde då att Isa kanske hade färgat om håret sen grundomgången och gjort håret lila eller turkost eller så. Men nej, håret är brunt. Så himla vilt och galet. Typ.

Saraha är bildlärare så nästan förskollärare rätt yrkesgrupp i alla fall.

Samir och Viktor kommer gå vidare. Helt baserat på hur ofta jag hört bada nakna på jobbet kontra dockorna. Jobbar på skola och denna duell avgörs tveklöst av kidsen.

Dolly style. Tycker verkligen någon om detta tjatig tuggummitramset:confused:
Det är varken fräckt, hipt, gulligt eller kul. Fattar inte alls poängen med den här Dollystylen.

Jag tycker det är roligt (EDIT: läskigt) att vem som helst kan vakna upp i Dollyville! :nailbiting:
De har ju bytt medlemmar en del... (ja, jag var tvungen till att wikipedia det hela. bra underhållning var inte bara låten i sig)

Liknande trådar

Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 951
Senast: voltis
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 116
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25