Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med dig i det här! Jag trodde att David skulle vara lika bra som han var förra året, för då var han toppen. Men i år är han helt platt (sen har han ju årets flopp till sidekick också )Var glad att David skulle leda mellon igen och tyckte det kändes skönt att han skulle göra det själv. (räknar inte med fab-freddie)... Men nu känner jag att de kanske ändå skulle varit två?Kanske ngn tjej? Vet inte, bara en känsla jag fick igår!
Håller helt med dig i det här! Jag trodde att David skulle vara lika bra som han var förra året, för då var han toppen. Men i år är han helt platt (sen har han ju årets flopp till sidekick också )
Så (som vanligt ) så behövs det en bra tjej bredvid
Jag vill bara säga till honom att han ska ta det lite lugnt, andas ibland och sluta ha så galen blick!
Själva showen tyckte jag dock kändes lite... trist? denna gången?? Vet inte vad det var, men tycker inte festkänslan inföll någongång?
Jag är redigt trött på att det aaaaalltid ska drivas med "schlagerbögen", det vill säga, det ska alltid finnas med någon hysteriskt överdriven man som ska framstå som feminin genom att ääääälska glitter och glamour. Har vi inte sett nog av det?
Precis !Håller helt med dig i det här! Jag trodde att David skulle vara lika bra som han var förra året, för då var han toppen. Men i år är han helt platt (sen har han ju årets flopp till sidekick också )
Så (som vanligt ) så behövs det en bra tjej bredvid