Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SKulle jag vilja ha varje dag! 5 min schlagerskola med Gardell varje dag innan läggdags!Jag vill ha mer schlagerskola med Jonas Gardell!
Jag har hört den låten några gånger på radio, eller ja, några sekunder innan jag byter kanal. Trots detta, ja, jäklar vad den fastnar. Och jag hatar den. Går den vidare så dränker jag mig i te.Köpt skivan nu och hört en hel del på radion... måste erkänna att Samir och Viktors lätt pinsamma låt fastnar som tuggummi i huvudet... får inte uuuuuur den!!!
Så den känns nu som mest självklar att gå vidare på lördag!
Jag lääängtarJag vill bara höra Olas nya låt så jag lär väl titta.
Håller med! Det är för dom jag kommer titta på i afton!Ja Ola! Och Peter Jöback!
Tror själva programledarbiten kommer vara årets bästa!
Naturchip cheddar!Vad ska ni andra snacksa på ikväll? Jag tänker mig tre sorters chips (Ranch&sourcream, Sourcream&spanish pepper och Grill&vitlök) samt enkel dip med gräddfil och pressad vitlök. Till det kommer jag dricka mjölk eller möjligen O'boy med Lion-smak.
Du kan väl inte dricka mjölk till chips Vad är du skapt av kvinnaVad ska ni andra snacksa på ikväll? Jag tänker mig tre sorters chips (Ranch&sourcream, Sourcream&spanish pepper och Grill&vitlök) samt enkel dip med gräddfil och pressad vitlök. Till det kommer jag dricka mjölk eller möjligen O'boy med Lion-smak.
Min favorit är nästan Putta på kombin!!!Samir Bunke och Viktor Visp - Baka Kaka
JA samma här!!! Krångligt att sägaSaraha(?) vill fortfarande få det till Sahara