MELODIFESTIVALEN 2016 - Andra Chansen

Köpt skivan nu och hört en hel del på radion... måste erkänna att Samir och Viktors lätt pinsamma låt fastnar som tuggummi i huvudet... får inte uuuuuur den!!! :arghh:
Så den känns nu som mest självklar att gå vidare på lördag! :crazy:

Det är lördag!!

Jag hoppas på Panetoz, Boris, SaRaha och eeehh..... sista bryr jag mig inte så värst men Samir & Viktor är kanske lite bättre än Dolly Style

Jag tippar såhär :)
Duell 1: Panetoz - blir det tvärtom så blir jag sur. Mollys låt är kass.
Duell 2: båda lika bra/dåliga :grin: men jag tror Boris René vinner på sin energi.
Duell 3: jag gillar Isa, men SaraHa är ett härligt energiknippe och låten är riktigt bra så jag tror/hoppas att hon går vidare.
Duell 4: dotterns favoriter båda ;) men här tror jag Samir & Viktor går vidare på mer trallvänlig låt. Hade Dolly Style sjungit på svenska tror jag att de hade haft ännu mer fans!

Köpt skivan nu och hört en hel del på radion... måste erkänna att Samir och Viktors lätt pinsamma låt fastnar som tuggummi i huvudet... får inte uuuuuur den!!! :arghh:
Så den känns nu som mest självklar att gå vidare på lördag! :crazy:
Jag har hört den låten några gånger på radio, eller ja, några sekunder innan jag byter kanal. Trots detta, ja, jäklar vad den fastnar. Och jag hatar den. Går den vidare så dränker jag mig i te.

Jag vill bara höra Olas nya låt :) så jag lär väl titta.
Jag lääängtar :banana:

Vad ska ni andra snacksa på ikväll? :d Jag tänker mig tre sorters chips (Ranch&sourcream, Sourcream&spanish pepper och Grill&vitlök) samt enkel dip med gräddfil och pressad vitlök. Till det kommer jag dricka mjölk eller möjligen O'boy med Lion-smak.

Vad ska ni andra snacksa på ikväll? :d Jag tänker mig tre sorters chips (Ranch&sourcream, Sourcream&spanish pepper och Grill&vitlök) samt enkel dip med gräddfil och pressad vitlök. Till det kommer jag dricka mjölk eller möjligen O'boy med Lion-smak.
Du kan väl inte dricka mjölk till chips :yuck: Vad är du skapt av kvinna :cautious:

Här blir det som vanligt 3 olika till 3 olika ;). Jag äter chips, maken osthjärtan och BARNET popcorn... :D Dricka blir nog rött, öl och sprit(e)... :p

Vi tror och hoppas på:
Panetoz
Boris
Saraha(?) vill fortfarande få det till Sahara
Och maken DollyStyle, jag själv har inget önskemål här.

Liknande trådar

Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 951
Senast: voltis
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 116
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV