Mellan tummen och pekfingret - vad kostar markiser?

bettysmatte

Trådstartare
Vad kostar det på ett ungefär att få installerat markiser på två fönster? Det ena fönstret ca 1 meter brett och det andra något bredare. Jag bryr mig inte om något "fancy", utan är bara intresserad av markiser av hyfsad kvalitet i någon trevlig färg. Märke och annat är helt ointressant. Någon som vet?

Vad kostar det på ett ungefär att få installerat markiser på två fönster? Det ena fönstret ca 1 meter brett och det andra något bredare. Jag bryr mig inte om något "fancy", utan är bara intresserad av markiser av hyfsad kvalitet i någon trevlig färg. Märke och annat är helt ointressant. Någon som vet?

Ring och be om offerter :)

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 149
Anläggning Jag håller som bäst på att skissa på hur jag vill bygga mitt stall - som skall byggas i en existerande gammal ladugårdsbyggnad - och har...
Svar
13
· Visningar
3 688
Senast: a1agnlju
·
D
Ekonomi & Juridik Hej Jag är ny på detta forum och heter MArtine kallas Tine kort & gött. Har tidigare i mitt liv tränat/tävlat med olika typer av...
Svar
10
· Visningar
1 373
Senast: Cizma
·
  • Låst
Utrustning Nu är den här, Sadellistan version 2.0! :D Då den förra blev för lång har jag nu gjort en sammanställning av den gamla med dom...
188 189 190
Svar
3 788
· Visningar
653 265
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar