medryttarhästens hov??? (paniiiik)

mausan

Trådstartare
Hej på er!
Va hos min medryttarhäst idag och när jag spolat av hans ben så upptäckte jag att hans ena bakhov är lite konstig, den har lixom spruckit på mitten och så har en flärp av själva hornet vikts upp, är det en små sak eller bör jag messa hon som äger hästen?

Sv: medryttarhästens hov??? (paniiiik)

kom på att jag kanske ska tillägga att han inte har några skor på sig för tillfället

Är du orolig eller osäker på något angående en annans häst så är det alltid bäst att kontakta ägaren. Ägaren får då ta ställning till vad det hela rör sig om och du slipper vara osäker alt. få skit för att du inte kontaktade ägaren på en gång om det skulle vara allvarligt. :)

Klart du ska rapportera till ägaren istället för på internet!

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 717
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 798
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 993
Senast: Jamtland
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 686

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Klippa hund

Hästrelaterat