Medlem i avelsförening?

kopparberg

Trådstartare
Om jag går med i det "lokala" ASVH, blir jag då automatiskt medlem i ASVH? Eller måste jag då lösa två medlemsskap?

Sv: Medlem i avelsförening?

I år måste du lösa två medlemskap. Men från och med 2011 så gäller de nya stadgarna, vilket innebär att du blir medlem i ASVH riks, och sen blir " tilldelad" ett län utifrån var du bor - om du inte önskar annat.

För att delta i evenemang etc räcker det med medlemskap i lokala föreningen. Men om du vill utnyttja medlemsförmåner måste du vara enskild medlem också (eller bara det).

Sv: Medlem i avelsförening?

Tack för ditt svar! :)

Jag "behöver" ju inte vara medlem förrän nästa år om mitt sto blir dräktigt i år, och då räcker det ju med ett medlemsskap då, vad bra!
Jag vill visa sto+föl och få poäng på båda, sen var jag intresserad av att få ASVH:s råd om hingstval till nästa år.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: WBanna
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 553
R
Kropp & Själ Hej! Jag har två frågor som är om att bli sövd och så. 1. Ni som har blivit sövda hur känns det? Och hur går det till och hur känns det...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
10 253
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka