Medlem ASVH ?

Miaa

Trådstartare
Hur lång tid tog det för er att få någon medlemsbekräftelse / medlemsnrummer , inloggningsuppgifter samt rabattchecken till Edvencia sjukhusen ?
Har inte hört något från ASVH sen jag för ca 2,5 månad sedan betalade in medlemsavgiften .
Har mejlat till dom men de har ej svarat .....
 
Hur lång tid tog det för er att få någon medlemsbekräftelse / medlemsnrummer , inloggningsuppgifter samt rabattchecken till Edvencia sjukhusen ?
Har inte hört något från ASVH sen jag för ca 2,5 månad sedan betalade in medlemsavgiften .
Har mejlat till dom men de har ej svarat .....

Samma för mig; betalade 3 juli och har inte hört ett pip från dem sedan dess. Jag pratade med dom förra veckan när jag var nere på Breeders på Flyinge, dom hade en monter där. Dom tyckte att det var konstigt att jag inte hade fått medlemskort osv och sa att jag skulle maila medlem@asvh.se. Jag mailade igår, men ringer istället om dom inte svarar inom några dagar.
 
När jag varit i kontakt med ASVH så har de varit förvånansvärt snabba med att göra saker och svara på frågor. Jag tycker att jag ofta klagar på olika saker med ASVH men jämfört med andra avelsförbund jag haft ärenden med så måste de verkligen prisas för det. Så låter för mig underligt att de är så långsamma nu.
 
Samma för mig; betalade 3 juli och har inte hört ett pip från dem sedan dess. Jag pratade med dom förra veckan när jag var nere på Breeders på Flyinge, dom hade en monter där. Dom tyckte att det var konstigt att jag inte hade fått medlemskort osv och sa att jag skulle maila medlem@asvh.se. Jag mailade igår, men ringer istället om dom inte svarar inom några dagar.
Jag mejlade för ca 1 vecka sedan ... Inget svar ännu .
...
 
Jag blev medlen i Feb. Fick i början utav Juni ett brev hem med medlemskort och ASVH-pin. Tog sin lilla tid
 
Hur betalade du, via inbetalningskort eller via hemsidan?
Jag fick mitt kort+pin från SWB utskickat någon vecka efter GHS tror jag, däremot har jag inte fått något från Evidensia.
 
Jag betalade i februari/mars nån gång och fick medlemskortet + pin i slutet på mars. Inget annat med förutom lite broschyrer om vilka rabatter kortet kan användas till..
 
Jag fick mitt relativt snabbt, "förnyade" medlemskapet via hemsidan och fick hem en pin och klistermärke, något rabattkort på Evidensia fick jag inte men angav i kassan att jag skulle ha 600kr i rabatt via ASVH när jag var på Täby i februari och de löste det direkt med ASVH, så inga problem. När jag har beställt saker i profil-shoppen och mailat om diverse saker, gjort ägarbyte och sådant så har jag väntat kanske en vecka tills jag haft varorna/fått ägarbytespapperna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: Grazing
·
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
1 800
Senast: animalasia
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 969
Senast: gul_zebra
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
895
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp