P
popeye
Sv: Med tanke på tråden med alla djuren.
Jag har haft salamandrar och chinchillor, konstigare än så har det nog aldrig vart..
Jag har haft salamandrar och chinchillor, konstigare än så har det nog aldrig vart..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Saybia skrev:Jag hade nåt konstigt "svampdjur" när jag var yngre...volgasvamp tror jag dom hette. Levde i en bunke & käkade Te & fick ett barn som man var tvungen att sära på varje dag.
Svamp eller djur? Det var frågan...slutade då med att vi fick stopp i avloppet på toan (fråga mig inte varföööör...).
Och tillslut åkte "djuret" ut i den norrländska vinterkylan....
popeye skrev:Jag har haft salamandrar och chinchillor, konstigare än så har det nog aldrig vart..
bettysmatte skrev:Förlåt, men BLÄ så äcklig!
Modig_Korn skrev:Lika äcklig som du då
Mei är lika trött som zebran på att höra hur äckliga våra husdjur är
hur hade ni med päls djur reagerat om vi (som iofs också har pälsdjur) kom och sa att era djur var vidriga och borde krossas?
Jag hade också en sån..! Världens onödigaste husdjur som dessutom inte fick vara inne för mamma utan bodde i en pepparkaksburk i förrådet som stank av te. Har för mig jag råkade slita den i två när jag skulle undersöka den.. Tror att det var nån kedjegrej med.Saybia skrev:Jag hade nåt konstigt "svampdjur" när jag var yngre...volgasvamp tror jag dom hette. Levde i en bunke & käkade Te & fick ett barn som man var tvungen att sära på varje dag.
Svamp eller djur? Det var frågan...slutade då med att vi fick stopp i avloppet på toan (fråga mig inte varföööör...).
Och tillslut åkte "djuret" ut i den norrländska vinterkylan....
Dajjen skrev:Man tar faktiskt illa upp, ens husdjur är ens skyddslingar och man vill inte höra att de är äckliga eller fula. Så vill man va snäll kan man ju hålla sånna kommentarer för sig själv
Vertigo skrev:Var inte det typ nåt kedjegrej? Hade också nåt sånt den luktade äckligt å man skulle ha den under sängen :P