Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skreppur skrev:Min syster kille har en naken snappsköldpadda.
lady_vip skrev:Jag är uppväxt med illrar, vi hade väl en 10 stycken när jag var liten. De såldes och dog av ålder (en blev 18 år!!), så när jag var 8-9 år skaffade vi några nya, Correlina och Kurre Lina levde rätt många år, men just nu har vi ingen, tyvärr, underbara djur.
Har en ovanlig hundras... Och en skäck Och blommehöns, de är rätt ovanliga, och en kochinkina (stavas nog inte så)...
Har alltid velat ha en get, det är det första som införskaffas när jag flyttar hemifrån.
//E
Hehe, han köpte den för ett tag sedan av en kompis.. jag kan ta en bild nästa gång jag är där. Syster hatar denHur har det gått till? Kan du slänga upp en bild?
Spännande med sköldpadda utan skal, trodde de dog om de blev "hemlösa"
Han bor i ett rum med cementväggar i källaren, med lampa och värmestenar såklart (: På sommaren går han lös på tomten (staket) och drar måånga blickar till sig. Dock har han en förmåga att keka upp alla jordgubbar/smultron och det han inte äter, mosar han ner.. mutter.Fan så stor! Vart har man en sån? Alltså, hur lever den här i Sverige?
lady_vip skrev:Har alltid velat ha en get, det är det första som införskaffas när jag flyttar hemifrån.