Med på utställning?

Red_Chili

Trådstartare
Nu har jag tappat huvudet totalt. Vad ska man ha med sig på utställning förutom hund, utställningskoppel och vaccinationsintyg + stamtavla? :o

Sv: Med på utställning?

Bajspåsar
nåt att sitta på kanske
vatten till hunden
kamera (ett måste för mig :D )
kanske nåt att äta till dig om det blir en lång dag
belöningsgodis till hunden (har alltid jag iaf)

NR lappen+ hållare
sen allt det du skrev, vacc.intyg+stamtavla, utställningskoppel HUND!!

Senast ändrad av en moderator:

Lycka till imorgon!
Vi ska också till Svenstavik så om jag hinner kommer jag o kollar på det lilla underverket. Om jag får :o:D

Har sett o läst så mycket om henne så man är lite nyfiken :angel::love:

Kamera ska med! helt klart! Jag går knappt ut på en vanlig promenad utan den, så en utställning utan kameran är otänkbart :angel:

jag tror nog att jag fått med allt... Regnjacka till mig är med också.. Kanske man ska ta med det (på tok för stora) regntäcket att ha och lägga över valpis om det regnar?

Barajag: Vi ska inte till svenstavik :p vi ska till Södertälje brukshundsklubb ;)

Kamera ska med! helt klart! Jag går knappt ut på en vanlig promenad utan den, så en utställning utan kameran är otänkbart :angel:

jag tror nog att jag fått med allt... Regnjacka till mig är med också.. Kanske man ska ta med det (på tok för stora) regntäcket att ha och lägga över valpis om det regnar?

Barajag: Vi ska inte till svenstavik :p vi ska till Södertälje brukshundsklubb ;)

Hmmm, pinsamt värre :o

Vilken tur att jag inte hann gå o leta er då. Hade nog varit kvar än :D:rofl:

Haha, jag har tänkt likadant ganska många gånger :p

Men om vi ska på samma utställning någon gång i framtiden så får vi se till att ses :D

Haha! Så sant! :rofl:

Jag fick faktiskt med mig allting - både dit och hem igen! (annars brukar jag vara fenomenalt duktig på att glömma saker när jag väl kommit iväg).

Huvudet var på plats när vi väl var på utställningen, jag var heelt lugn och kunde koncentrera mig utmärkt :laugh:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 505
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Vi ska snart hämta valp i Norge. Den kommer vara registrerad i NKK. Jag hittar att man bör registrera om den till SKK men inte varför...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 780
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka