Meadow Zoot

enjoyable

Trådstartare
Vad tycker ni om denna fighter? Som tagit fem raka segrar inom rikstoton och har klättrat snabbt upp i klasserna.
Jag personligen tycker att de är en helt underbar häst! Anders och Linda Öberg har äntligen fått lön för allt slit och problem med denna hästen.

Jag tycker travsverige ska hylla dem för att de orkat och stå i!

Anders Öberg har för övrigt bara fyra hästar i stallet och Meadow Zoot är dessutom en egenuppfödning!

Sv: Meadow Zoot

Man kan inte tycka illa om honom. Varje gång han startar sitter man och håller tummarna för att han ska gå bra!

Anders Öberg verkar vara en fin man, man såg att han vara rörd till tårar ( vem skulle inte ha varit det :D ) och det är en riktigt fin fighter han har :bow:

Åh ! :love: Diggar den hästen stenhårt ! :banana: En kompis till mig har sitt russ i samma stall som Zootan står i, kul å veta lixm .. :angel:

Nej men, riktigt kul för Öbergs ! :bump:

den hästen :bow:

och kretsten kring hästen är också värd en :bow::bow:

herregud får ju gåshud varje gång man ser honom, och så ruggigt fin han såg ut igår.. fy tusan till häst :love::bow:

Svar till alla:

Jo, de är en riktigt fin häst. Och Anders och Linda är supertrevliga att prata med. Min vän har haft häst i samma stall samt att jag ridit en häst som stått i ett stall i närehetn.

Men inte visste man att den lilla fightern skulle gå så långt.
Ett enormt löphuvud!

:bow::bow:

tycker linda ska ha en grymt stor eloge..:bow::bow:

å sen är de nog inte fy skam att en ET kollar upp honom med jämna mellanrum.

man träffar juh på anders lite överallt.. dels genom min pappa å farbror å dels genom travet.. så han är en sån man verkligen unnar de här!!

Liknande trådar

Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 601
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 155
Senast: Björk
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 197
Senast: Lavinia
·
M
Dressyr Hej! Jag har just börjat träna dressyr igen med min lille häst efter flera års uppehåll p.g.a. små barn. Under tiden har jag ridit en...
2
Svar
29
· Visningar
4 189
Senast: Mayara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar