maxpoäng på de gamla programmen?

P

pampen

Någon som vet vad maxpoängen var på LB:1, LA:1, LA:2, LA:3 och LA:4 innan de gjorde om programmen år 2003? :)

//Johanna

Sv: maxpoäng på de gamla programmen?

pampen skrev:
Någon som vet vad maxpoängen var på LB:1, LA:1, LA:2, LA:3 och LA:4 innan de gjorde om programmen år 2003? :)

//Johanna

I LB:1 är det 260 och i LA:1 är det 370.. de andra vet jag inte men det går ju att kolla på hemsidor..

// Lul

Men är det verkligen de gamla maxpoängen? De gjorde ju om programen år 2003. Det är därför jag har lite problem...:)

Jag sökte på nätet:) Hittade:
LB:1 2000 max. 290p
LA:1 2000 max 320p
LA:2 2000 max 360p
LA:3 2000 max 260p
LA:4 2000 max 320p
Om någon undrar:) Tack för tipset!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderade på om det här var värt en egen tråd, men å andra sidan har den här tråden spretat åt så många olika håll redan, så varför...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 431
Senast: Sel
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 025
Senast: Puffindog
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
752
Senast: Bison
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
769
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka