Är det inteJa men när de gästar är det inte samma smak som orginalen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inteJa men när de gästar är det inte samma smak som orginalen.
Googla på "Jasmine Earl Grey" så hittar du. Jag köpte i påsar från England ett tag, men har börjat blanda eget nu: 400 gram Earl Grey Deluxe och 100 gram Jasmine. Har testat olika procentförhållanden och tycker att ovanstående blir jättegott.
Ja den har jag också letat efter..Ja och så hade dom en tesort som hette Indian spice, varför försvann den?
Alla Liptons teer verkar ha fått fruktsmak numer![]()
PlastsmakRussian Earl Grey finns kvar iaf!
Jag tycker att Kesella vanilj är perfekt till jordgubbar jag! Den är både helsöt och helfet såvitt jag vetSötad kvarg förresten! Lindahls vaniljkvarg med tillsatt socker var så perfekt till jordgubbar, och Eldorados små portionsförpackningar så jäkla perfekta till mellanmål. Nu är ju all kvarg bara sträv och äcklig![]()
Jag saknar chokladdoppade Ahlgrens bilar! Och Magnum Strawberry White. Och säkert en massa andra saker som jag inte kommer på nu.
Ja, den är supergod till jordgubbar!Jag tycker att Kesella vanilj är perfekt till jordgubbar jag! Den är både helsöt och helfet såvitt jag vet![]()
Nämen?! Då var det jag som hade dålig koll på svenska GB i somras då! Den var definitivt borta där ett tag, men det här låter ju lovande!Magnum strawberry white köpte jag i somras och den finns kvar i deras sortiment enligt hemsidan.