Maten vi aldrig kan glömma- livsmedel vi inte hittar längre

Googla på "Jasmine Earl Grey" så hittar du:). Jag köpte i påsar från England ett tag, men har börjat blanda eget nu: 400 gram Earl Grey Deluxe och 100 gram Jasmine. Har testat olika procentförhållanden och tycker att ovanstående blir jättegott.

Fantastiskt! Ska absolut testas!
 
En påse extremt starka chilichips från OLW som såldes på slutet av 1980-talet saknas. En påse varannan vecka slukades. Namnet bortglömt - El Rancho (?)
 
Jag saknar chokladdoppade Ahlgrens bilar! Och Magnum Strawberry White. Och säkert en massa andra saker som jag inte kommer på nu.
 
Sötad kvarg förresten! Lindahls vaniljkvarg med tillsatt socker var så perfekt till jordgubbar, och Eldorados små portionsförpackningar så jäkla perfekta till mellanmål. Nu är ju all kvarg bara sträv och äcklig :(
Jag tycker att Kesella vanilj är perfekt till jordgubbar jag! Den är både helsöt och helfet såvitt jag vet :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 142
Senast: Amk
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 519
Senast: bollen__
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 169
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp