Mastiff-tråd

P

peligrozzo

Finns juh x-antal ras-trådar.....
Tänkte att jag har inte sett någon mastiff-tråd så de väl dags?:angel: hade varit kul att se er andras maffiga doggs:banana:
Jag har två st Italienska mastiffer-Cane Corso, världens gulligaste grabbar:angel:

Sv: Mastiff-tråd

Vi har funderingar på att skaffa oss en boerboel när vi inte har kvar våra ögonstenar (2 collie) :)

**raderat**

Senast ändrad av en moderator:

Vi har funderingar på att skaffa oss en boerboel när vi inte har kvar våra ögonstenar (2 collie) :)

Vi tänkte oxå på BB innan vi skaffa CC, men valde CC pga BB ej reg. i Sverige och att de finns få uppfödare i Sverige svårt att hitta en riktigt riktigt bra uppfödare i Norden, tyckte vi.... Hittat ngt intressant?

Jag menade bara om du kan tänka dig att en GD skulle få plats i din tråd :p

Äsch jag lägger in en bild iaf ;)

ansiktesepiabra.jpg

och en till....

MINVACKRA.jpg

Senast ändrad:

Jag menade bara om du kan tänka dig att en GD skulle få plats i din tråd :p

Absolut..... alla stora hundar... ska kanske döpa om tråden? kanske inte så många som har mastiffer? De finns ju trådar om taxar, schäfer å diverse de hade vatt kul å se lite maffiga stoooora hundar, jag som gått från JRT-ägare till två mastiffer e helt såld i dessa stooora hundar:love::love::love:

jag lägger upp bilder senare på min snygga mastiff herre :) ja vet inte hur man gör :o

Visst är den underbar:love:
Synd att hon snart är stor.Det går vansinnigt fort:cry:

Vad för ras ska du inrikta dg på nu då?

Där kan vi snacka söta valpar. Brosan har en och det är det sötaste som finns! Vilken färg?

Haha den tråkigaste färgen. Skaffa en pied så kan vi byta :D

FY vad Atlaz var söt som valp förresten.

peligrozzo: Jättefina hundar. :) Jag gillar CC'n mycket, skulle gärna ha en själv. Men så länge jag bor i lägenhet ligger det på is..

Vi vet en kennel i närheten av norska gränsen som tydligen ska vara bra :)

Vi har även funderat på en Maremmano-Abruzzese...gillar dom :love:

Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 066
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 027
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Svensk politik nr 3
  • Vinterföräldrar 24/25