Jag röstade på förmiddagen igår, kanske är det du tänker på.hade inte också en person röstat super tidigt idag? eller va det igår? *virrig*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag röstade på förmiddagen igår, kanske är det du tänker på.hade inte också en person röstat super tidigt idag? eller va det igår? *virrig*
Ja från ulvarna's sidava jo lyan mig och Lobelia diskuterade
GraciasNej. Min stämmer
Ja, braJag röstade på förmiddagen igår, kanske är det du tänker på.
Ja från ulvarna's sidava jo lyan mig och Lobelia diskuterade
Det hade varit nåttLobelia?
Det förra inlägget citerade du Snurrfian. Du kanske menar att du och Lobelia diskuterade I lyan?
Med @Snurrfian menar du väl?Ja från ulvarna's sidava jo lyan mig och Lobelia diskuterade
Ja från ulvarna's sidava jo lyan mig och SNURRFIAN diskuterade
Big NO NO i ulvlek, inte ändra i sina inlägg, det är bara ulvar som gör. Nu tror jag visserligen att du är ulv, men det kan vara bra att veta för framtiden också.ändrat nu, förvirringen är komplettJag får be om ursäkt för min virrighet, men hjärnan är lite potatis mos för tiden (tydligen).
Jag är jo redan lynchatBig NO NO i ulvlek, inte ändra i sina inlägg, det är bara ulvar som gör. Nu tror jag visserligen att du är ulv, men det kan vara bra att veta för framtiden också.
Om nåt ändras i ett inlägg så är det bra att skriva det som tex "edit: ändrade x's namn till y pga skrivit fel".ändrat nu, förvirringen är komplettJag får be om ursäkt för min virrighet, men hjärnan är lite potatis mos för tiden (tydligen).
Uppdatering
Kalle & co hade spanat hela dagen och nog var det ngt skumt i görningen allt. Även om röda rosen numera hade Stormumriken i sin ägo så får den kampen ta ett steg tillbaka när man har riktiga bovar och banditer att jaga!
Kalle låg under päronträdet och diskuterade med den imaginära åhöraren som vanligt när det gick upp ett ljus! Fingeravtryck!! Han har ju farbror Erlings fingeravtryck!
Då Konstapel Björk är indisponibel går Kalle till högre ort och visst har han rätt, farbror Erling är en synnerligen ful fisk...
Loons var bybo
NattDL 08.30
DagDL 22.00
Jag vet inte om jag vill avslöja mitt bästa gömställe för då vet ju alla var jag gömmer hemliga saker?!?
Det där med tvättkorg och strumplåda känns sådär, för ställen där JAG aldrig kollar hjälper ju inte om någon annan letar tänker jag.
Jag tror jag gömmer den i allas åsyn - det man har mitt framför näsan ser ju ingen iallafall så jag ställer den på toppen av Kaknästornet.![]()
Det går utmärkt att fundera över den och jag förstår att jag förefaller skum efter mitt dåliga deltagande idag - Men tror att så ensidigt rikta blickarna mot mig gynnar mer de onda - även om du tror att jag skulle vara ond- så finns det ju fler ulvar i leken om inte annat?Mina funderingar faller mot quarter4ever's roll...
Nu blev ju LenaH käk men jag tänker ändå ta upp detta hon skrev igår - jag vet att jag tänkte när jag såg det kanske mest efter DL faktiskt ,eller rättare sagt under natten då jag ju fölvakar
att hej och hå! det där ser ut som något en ond spion skulle skriva för att vinka - "Mitt i allas åsyn. det man har mitt framför näsan ser ju ingen i alla fall.... "