Mästerdetektiven Blomkvist på nya äventyr (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker denna motiveringen är lite konstig, först säger du det är en svag teori som folk röstar på mig på, och sedan hakar du på och röstar på mig ändå, verkar väldigt motsägande om du frågor mig :laugh:
O_o Nej att din teori mot Cirkus var svag, sen tycker jag att Magnum och Bollen gör det lätt för sig och i princip återanvänder det andra har skrivit om dig men jag tycker fortfarande att du är skum.
 
Jag tycker att hemlig först placerar in mig och Snurrfian i en lya, bara för att jag har en teori om Snurr som icke-ulv.

Sen så kommer det andra inlägget som ett svar till Snurrfian.
Jag tycker det luktar ulv långa vägar faktiskt. Såklart att ulvarna inte fattade att LenaH försökte vinka, men det är ju inte min poäng ens utan poängen är ju hur jag tror att Snurrfian tänkt om hon var i lyan. Innan hemlig fattat det i inlägg #288 så har hon alltså placerat mig och Snurrfian i lyan.

cirkus röstar på hemlig

då hon snabbt placerar mig OCH Snurrfian i lyan. Sen lägger hon en röst på just Magnum för att denne lägger en enkel röst på Loons och att det blivit ett drev mot Loons. Känns rätt out of the bluish för mig. Jag tycker ju att Loons är skum jag också men hemlig är nog märkligare
Såklart jag placerat er i lyan först, innan jag förstod hur du menade. Det är väl inte konstigt när du så friskt godförklarade henne?
Att jag inte röstar på Loons är ju för att jag inte tycker hon känns misstänkt.
 
Vill inte rösta på hemlig, jag tror inte hon är ond och jag tror dom som sitter i Lyan har mycket att vinna på att få ut mig, som dom gjorda med Mirtai igår :D
 
Röstlista DL2 kl 22

20.41 Loons röstar på cirkus
21.24 Idahoe röstar på quarter4ever
21.31 bollen__ röstar på Loons
21.33 Magnum röstar på Loons
21.42 Snurrfian röstar på Loons
21.51 Lobelia röstar på Ferrari
21.51 hemlig röstar på Magnum
21.51 Ferrari röstar på hemlig
21.57 cirkus röstar på hemlig
21.57 Loons ändrar röst till quarter4ever
21.58 quarter4ever röstar på Loons

cirkus 2
q 1
loons 4
Ferarri 1
Magnum 1
hemlig 2

Edit: glömde ändra antal röster :p
 
Vill inte rösta på hemlig, jag tror inte hon är ond och jag tror dom som sitter i Lyan har mycket att vinna på att få ut mig, som dom gjorda med Mirtai igår :D
FAst just lyan vann väl inte så mycket på att Mirtai åkte ut igår? Bybor är det ulvar vill ha kvar, goda specialroller vill man få ut.
 
O_o Nej att din teori mot Cirkus var svag, sen tycker jag att Magnum och Bollen gör det lätt för sig och i princip återanvänder det andra har skrivit om dig men jag tycker fortfarande att du är skum.
beror också mycket på tiden man haft ikväll, hade mer tid på dagen idag, men fanns inte så mycket att gå på :) jag står vid mitt clue angående röstningen igår och röstningen idag säger en del ;)
 
Såklart jag placerat er i lyan först, innan jag förstod hur du menade. Det är väl inte konstigt när du så friskt godförklarade henne?
Att jag inte röstar på Loons är ju för att jag inte tycker hon känns misstänkt.

Helt ärligt - tror du att jag skulle godförklara en kollega nånsin? Det är ju hur korkat som helst. Åker den ena så lär den andra ryka fortare än nån hinner säga flasklock
 
FAst just lyan vann väl inte så mycket på att Mirtai åkte ut igår? Bybor är det ulvar vill ha kvar, goda specialroller vill man få ut.
Men nu kan man väl inte välja om folk har en roll eller inte ;) är jo ingen som säger detta :rofl: så målet är väl att få ut dom goda? o eftersom Lyan känner till varandra. sååååååå
 
Röstlista DL2 kl 22

20.41 Loons röstar på cirkus
21.24 Idahoe röstar på quarter4ever
21.31 bollen__ röstar på Loons
21.33 Magnum röstar på Loons
21.42 Snurrfian röstar på Loons
21.51 Lobelia röstar på Ferrari
21.51 hemlig röstar på Magnum
21.51 Ferrari röstar på hemlig
21.57 cirkus röstar på hemlig
21.57 Loons ändrar röst till quarter4ever
21.58 quarter4ever röstar på Loons

cirkus 2
q 1
loons 4
Ferarri 1
Magnum 1
hemlig 2

Edit: glömde ändra antal röster :p
Stämmer denna?
 
Röstlista DL2 kl 22

20.41 Loons röstar på cirkus
21.24 Idahoe röstar på quarter4ever
21.31 bollen__ röstar på Loons
21.33 Magnum röstar på Loons
21.42 Snurrfian röstar på Loons
21.51 Lobelia röstar på Ferrari
21.51 hemlig röstar på Magnum
21.51 Ferrari röstar på hemlig
21.57 cirkus röstar på hemlig
21.57 Loons ändrar röst till quarter4ever
21.58 quarter4ever röstar på Loons


q 2
loons 4
Ferarri 1
Magnum 1
hemlig 2
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp