måste ses med egna ögon

Fibusen

Trådstartare
nån vackrare eller hemskare "film" har jag aldrig sett,går inte att berätta,utan måste ses med egna ögon..:cry: :love:

(dock så vet jag att sidan inte funkar på alla datorer..)

skriv gärna sen och berätta vad NI tycker..

obs:en del bilder vara lite otäcka för en del..


http://www.pitbullproblem.tk/


//ida som sitter här med tårar i ögonen och kramar om sin pb blandis lite extra..
 
Sv: måste ses med egna ögon

Usch vad hemskt:cry: . Det spelar nog inte så stor roll vilken ras det är för kommer hunden i fel händer kan vilken ras som helst bli farlig.
 
Sv: måste ses med egna ögon

asterix_zaphir skrev:
Usch vad hemskt:cry: . Det spelar nog inte så stor roll vilken ras det är för kommer hunden i fel händer kan vilken ras som helst bli farlig.


ja,det handlar bara om okunnighet hos oss människor.....
 
Sv: måste ses med egna ögon

Har sett filmen förr, helt okey!
Men man får inte tro att vem som helst klarar av en pb
bara för att man är snäll emot den..
Alla sorters kamphundar är avlade i århundraden för att aldrig
bita en människa dock de djuret den tränas på!!
Och vi har ett jätte problem i storstäderna med "snälla" pb
som ger sig på andra hundar!!
Fast ägarna älskar dom och sköter dom rätt!
 
Sv: måste ses med egna ögon

nej,vem som helst klarar ju inte av dom,men har man rätt kunskap och rätt förutsättningar så blir det en kanonhund!

om pb som är skötta rätt och fortfarande anfaller så ser jag detta som en farlig hund,ja..,men då beror det offtast på oseriös avel...

sen är det ju olika från hund till hund,hur psyket är! som min pb har varit hon pundare,alkolister,sånna som inte brytt sig,jourhem,ja allt,rktig oseriös avel med,tillslut hamnade han här,och han har aldrig visat nån aggresivitet mot varken människa eller annat djur,trots hans hemska uppväxt!
vi träffar mkt andra hundar,från chihuahua till newfoundlands,och aldrg har han varit elak!

jag tror oxå att deras hundaggresivitet beror på att dom aldrig får hälsa på andra hundar! för hur många vill egentligen släppa fram sin pudel till en pb?
dom får offtast aldrig chansen till att hälsa på och lära känna andra hundar..

jag har sagt till dom som jag möter att visst,det är en sk kamphund,men han är snäll! och när dom ser att han sitter snällt och vifftar på svansen,så vågar dom tillslut släppa fram sina hundar!
sen så brukar jag ha hand om mammas pudel ganska offta,och när folk ser att dom går i hop,så blir dom heller inte lika skraja....

mötte en chihuahua i går som högg efter min pb i kinderna,men min,han bara vände bort huvudet och viftade på svansen!
jag är inte ett dugg orolig att han kommer att skada någon hund i framtiden heller!
han är nästan 2 ½ år nu!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 706
Senast: Anonymisten
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 942
Senast: Crossline
·
Relationer Kör anonymt nick, kommer någon på vem jag är så håll det för er själva. Jag och killen har varit tillsammans ca 1 år. Vi har intressen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
15 747
Senast: Exile
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp