Massage för hund!

F

Frippen

Nån som har prövat? I vilket sammanhang? Det har startat upp en ny hundmassör nära mig och jag funderar på att gå och prova med min hund. Nån som har erfarenhet? Vad har ni betalat isåfalll?

Sv: Massage för hund!

jag är så snål att jag gick en kurs och masserar själv :p. jag tror att hon tog ca 2-300 kr för att massera, men det var ett par år sedan. ring och fråga!

jag gick en hästmassage på min skola, och det man lärde sig där fungerar på alla djur, fast man ska ju tänka på hur hårt man trycker beroende på hur stort djuret är.. massage är inge svårt.. räcker att man borstar sin hund dagligen, det är nog den bästa massagen dom kan få.

HUndmassage är helt otroligt underbart för dem och min hund har fått mycket hjälp av dem! Min bästa väninna är diplomerad hundmassör, kika gärna in på hennes hemsida www.stjernborg.se. Där hittar du även mycket info och hon svarar nog gladeligen på frågor! Klart du ska unna din hund massage.. du ska se att den älskar det!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 047
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar