Maskeradhoppning

Mjola

Trådstartare
:idea: vrt inte om det är är rätt forum :P antagligen inte:P men ja bhöver Hjälv att klä ut mej ska va me på maskerathoppning vad ska jag vara? okså ett bra ställe o hyra kläder i från kankse?
 
Sv: Maskeradhoppning

Det är ju snart haloween, varför inte vara ett spöke eller häxa? När jag var yngre var jag med på många maskerad hoppningar och gud så roligt det var har vari allt från indian, cowgirl, clown, bagare, tomte, prinsessa medmera. det enda som behövs är fantasi :) hyrt någon kostym har jag aldrig gjort men det beror ju på hur seriös man vill vara.
 
Sv: Maskeradhoppning

Sist var vi räven i hönsgården. Min ponny är rödfux. Hon var räven och jag höna haha :D
 
Sv: Maskeradhoppning

:p hyra?! nää, man tager vad vad haver.. du kan va tex, pippi, emil, ronja mm.. finns hur mycket som helst man kan va..:p
 

Liknande trådar

Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 757
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
1 878
Senast: Hedinn
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 574
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 894
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp