Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen det som låg närmast till hands var att komma i mina träningskläder eller ridkläder. Men det var bara sååå förutsägbart. Det är liksom så jag ser ut typ alltid på fritiden.Vad har du själv för ideer då?
Jag har inte varit på en sådan maskerad, men skulle gärna vilja - jag kan tänka mig en uppsjö av ideer
Alltså jag läste ”en jävla tandfe” Tänkte ”oj, det är ju kreativt”.nu har jag aldrig varit på något sådant tema men kan tänka mej någon typ av idol (typ kiss), en sagofigur (älva, tandfé, påskhare, jultomte) eller om man har någon fin kostym.
Aldrig varit på något sådant, men jägare var det första som dök upp i huvudet.Vad är den roligaste eller mest oväntade kostymen ni sett på maskerad med temat Ursäkta jag har kommit fel? Känns som alla mina idéer är tråkiga och förutsägbara
Dessutom med twisten att jag jobbade inom företag i femton årUtklädd till paket från Post Nord.. Kanske mer bekvämt att vara den som delar ut det om man inte vill spendera kvällen obekvämt stående i sin otympliga kartong-outfit.
Har inte varit på en sån maskerad, men en Donald Trump-mask och en tvångströja skulle kanske kunna funka...Vad är den roligaste eller mest oväntade kostymen ni sett på maskerad med temat Ursäkta jag har kommit fel? Känns som alla mina idéer är tråkiga och förutsägbara