Marsvinsras?

Beccan89

Trådstartare
Jag har två små marsvinshonor och dom är 5-6 månader gammla nu.
Ett "problem" Har inte den blekaste aning om vad dom är för raser!

Nån som kan hjälpa mig?
Har försökt kolla på nätet, men tycker det är svårt att hitta rätt.;)

Tuffsan:
IMG_0030.jpg

Mimmi:
IMG_0033.jpg

Tacksam för svar :)

Sv: Marsvinsras?

Jättefina djur, speciellt den långhåriga, blev helt kär i henne.

Hona är en Coronet heter det. föder själv upp sådana. Kika gärna på min hemsida www.freewebs.com/coronasmarsvinsmf363/

Den andra ser lite ut att vara en blandras av något slag, du har inga fler, kanske lite bättre bilder på henne?

Hon skulle kanske ev kunna vara en Lakeland, men som jag skrev är det svårt att se på bilden.

Ja.. jag håller nog med, kan också vara en pet.

Pet är det alldeles säkert. Men den är släthårig och flerfärgad dvs en nonself. Den skulle kunna gå att ställa ut som nonself om man kände för det. Men man skulle ju hamna sist i hela utställningen fast då på grund av att den inte håller standarden.

Okej, men då har jag äntligen fått reda på vad de är för raser (åtminstone säkert med ena)

Tack för hjälpen=)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 983
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar