Marsvin dumpade i skogen

Sv: Marsvin dumpade i skogen

Det som ändå gör mig glad när det gäller sådana hemska historier är när man sedan läser om hundratals människor som hört av sig och erbjudit djuren nya hem. Vet inte hur det blev i det här fallet, om alla marsvinen klarade sig? När man exempelvis läser i Aftonbladet (okej, inte världens mest tillförlitliga tidning kanske) om vanvårdade katter/hundar etc, som också varit i riskzonen för avlivning men som tack vare snälla människor fått ett nytt hem och ett nytt liv, ja, då kan jag ändå känna ett visst hopp om mänskligheten. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 597
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 597
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat