Marsvin dumpade i skogen

Sv: Marsvin dumpade i skogen

Det som ändå gör mig glad när det gäller sådana hemska historier är när man sedan läser om hundratals människor som hört av sig och erbjudit djuren nya hem. Vet inte hur det blev i det här fallet, om alla marsvinen klarade sig? När man exempelvis läser i Aftonbladet (okej, inte världens mest tillförlitliga tidning kanske) om vanvårdade katter/hundar etc, som också varit i riskzonen för avlivning men som tack vare snälla människor fått ett nytt hem och ett nytt liv, ja, då kan jag ändå känna ett visst hopp om mänskligheten. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 951
Senast: fixi
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: cassina
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 917
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25