Märklig mage...

bravur68

Trådstartare
Av alla ston som jag tidigare avlat på så har det aldrig tidigare setts en så bisarr dräktighets-mage på någon utav de andra.
Tittar man från sidorna så ser allt vanligt bulligt o frodigt ut men går man och tittar framifrån (eller bakifrån för den delen) så ser hon nästan helt "odräktig" på ena sidan och jättebullig ut på hennes högra sida.
Det brukar ju vara lite skillnad beroende på hur fölungen parkerat därinne men så :eek:
Haft personer som kommit in i stallet och kastat ett öga på henne i den "odräktiga" vinkeln som då sagt "hon var inte stor du, är hon dräktig?" varpå jag svarar "kolla andra sidan, hehe!" Alla lika förvånade som jag :D

Någon med liknande erfarenheter? Jag har aldrig sett något sådant faktiskt.

Sv: Märklig mage...

Japp mitt ena sto bar sitt forsta föl på ena sidan, det är en dam som inte får tillstymelse till vinterpäls så hon var täckad hela dräktigheten och jag fick konstant gå ut och dra rätt täcket då hennes snea tjockhet ofelbart gjorde att täcket som normalt låg perfekt kasade ner totalt på ena sidan.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 263
Senast: lizzie
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 653
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka