Mantorp??? Vilka ska och vem vet hur det ser ut?

Sv: Mantorp??? Vilka ska och vem vet hur det ser ut?

MEN vad är det du SÄGER????

Inte rida???

Jag som anmält mig ENBART för din skull!! :mad:;)

Trodde ju att jag skulle få finbesök!

weey, nu kommer jag också! :D

Sorry Emma! Men min tränare tyckte det kunde vara nog för honom efter breeders och eftersom jag är en lydig liten flicka följer jag det rådet...

Du har ju inte varit inne på MSN sen du kom hem så jag har inte kunnat berätta det för dig....:crazy:

Men! till våren brukar ju Mantorp starta upp rätt tidigt, kan jag ha inbjudan stående till dess??? Please, please???:bump:

*Kl*

Nu har nog Jennifer bestämt sig, det blir bara Debutant-klassen i Mantorp :( Då skulle det såklart vara kul om klubben åtminstone kunde få ihop ett DM-lag men det tycks bara bli två startande från klubben i Deb. Aldrig får man som man vill :mad:

JA ska också dit och rida deb med min D-ponny :crazy:
Får vell se hur det går ....han hatar vatten :mad:

Mantorp brukar ha enkelt vattenhinder i Debutanten.
Själv hoppas jag bara att det inte är samma bana som i våras, då blir det trist :crazy:

Mantorp brukar ha enkelt vattenhinder i Debutanten.
Själv hoppas jag bara att det inte är samma bana som i våras, då blir det trist :crazy:
Ledsen att göra dig besviken, bansträckningen blir samma. Ett ombyggt hinder, två flyttade och ett nytt hinder. Satt på grävmaskinen ett par dar och plockade bort sten, stubbar och rötter.
Som alla förstår kommer mesta tiden i år att gå till att försöka hitta och åtgärda eventuella risker.
Nu väntar jag på att tekniska delegaten ska komma innan banskisserna kan läggas ut på nätet.

Ååååh, så förbaskat tråkigt. Debutant-banan i våras var oerhört enkel så jag hade hoppats på lite tuffare nu framåt höstkanten.
Får meddela Jennifer det och hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och rider Lätt istället :devil:

Åhå, vad kul med lite nytt :)
Ska dit och träna imorgon, då kanske jag får se ändringarna :d

Till DM-lag kan man inte låna in ekipage. Citat nedan från ÖRF:s bestämmelser:
"Lag består av tre ekipage från samma klubb, inga allianser är tillåtna."

Debutant-banan i våras var oerhört enkel så jag hade hoppats på lite tuffare nu framåt höstkanten.

Det finns faktiskt dom som debuterar även på hösten. Jag vill gärna att ett litet barn på sin älskade B-ponny ska ha nåt kul att minnas hela vintern och komma igen till våren.;)

j

Jo, visst är det så. Men Debutant-banan är enkel jämfört med andra Deb-banor jag har sett. Inte jättemånga men när jag frågat runt tycks uppfattningen vara att er Deb-bana är väldigt lätt.
Det behöver inte vara fel men kanske kunde man spetsa till det lite, självklart inom ramarna för Deb-banor.
Man behöver ju inte alltid ha en enkel Deb-bana utan försöka variera det lite.

Jo, visst är det så. Men Debutant-banan är enkel jämfört med andra Deb-banor jag har sett. Inte jättemånga men när jag frågat runt tycks uppfattningen vara att er Deb-bana är väldigt lätt.
Det behöver inte vara fel men kanske kunde man spetsa till det lite, självklart inom ramarna för Deb-banor.
Man behöver ju inte alltid ha en enkel Deb-bana utan försöka variera det lite.

Men vill man ha det tillspetsat går man väl upp en klass? Det har jag fått lära mig iaf....

Jag skriver det återigen, Mantorps Deb-bana är enkel jämfört med andra Deb-banor. På gränsen till för enkel om den alltid är så.
Men vi får väl se, jag hoppas att det blir något mer utslag än i våras :) (Därmed inte skrivet att ekipage ska bli uteslutna eller skada sig, bara bjudas på lite mer av det som terrängmomentet kan erbjuda.)

Ok debutant kommer att bli dressyrtävling igen. Den klass som är mest viktig att vässa är nog Lätt för B och C. Den är väl enkel.

Ja, och det tycker jag är lite tråkigt. Trots allt så är det så att omväxling förnöjer, t.ex. när det gäller bansträckningen :)
Jag minns inte hur Lätt-banan för B- och C-ponny gick i våras. Reflekterade bara över D-ponnyernas banor.

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 017
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 040
Senast: shebeen
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka