Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga ett; Min bil poleras inte alls.Vi vet ju att det är många män som bytat däcken på flickvännens, frugans,hustruns bil och de är mansdominerat yrke.
Men hur många av er polerar er bil utan att mannen lägger sig i ?
och hur många av er ser att kvinnor jobbar som bilrecondare som är mansdominerat yrke ?
Bara undrar ju eftersom jag är kvinna och själv är bilrecondareFråga ett; Min bil poleras inte alls.
Fråga två; Har aldrig sett någon bilrecondare alls i verkligheten, däremot har jag bott med en kille som säljer bilrecondgrejor.
Varför undrar du?
Vad roligt att höra då är de inte bara jag som är noga efter arbetstid med, jag vet vilket krävande det är men de är roligare att köra med en ren bil in och utvändigtNär jag var med man, så var det oftast jag som tvättade (och vaxade) bilen ut och invändigt utan några som helst synpunkter från honom. Har (som de flesta ungar) tvättat bil sen jag var barn, var ju en ypperlig syssla sommartid för en extra slant till glass
Bara att prova sig fram de kan inget annat än att bli braOm vår bil hade polerats så hade det varit jag som gjort det. Det är oftast jag som städar den oxå för det blir bättre då.
Hade det funnits en man här så hade han inte lagt sig i.Men hur många av er polerar er bil utan att mannen lägger sig i ?
Som jag då efter arbetstid är jag på den och fixar och donarHade det funnits en man här så hade han inte lagt sig i.
Jag sköter min bil själv.
Gött , men de är inte många kvinnor inom branschenJag lämnar alltid in min bil på rekond och vax/polering eftersom jag tycker det är urtråkigt och lägger hellre tiden på något roligare sist var det en kvinna som gjorde min bil
Jag tvättar bilen själv.
Min sambo gör sin bil själv.
De är ovanligtJag har idag köpt vax till min trailer som jag ska fixa med. Det sa de på trailerfirman var väldigt ovanligt. Jag rekondar och tvättar själv men det kan bero på att pappa har taxifirma och jag tvättat många av hans bilar + jobbat i taxiväxeln...
Ohhh, kanske man kan klämma in en fråga?Bara undrar ju eftersom jag är kvinna och själv är bilrecondare
Här är det en kvinna som har en bilrecondfirmaBara undrar ju eftersom jag är kvinna och själv är bilrecondare
Personligen bryr jag mig inte, måste det vara en han eller hon som gör jobbet? Spela roll, huvudsaken är väl ändå att jobbet blir rätt utfört, sen vilket kön det är på den som gör det. Whatever.Vi vet ju att det är många män som bytat däcken på flickvännens, frugans,hustruns bil och de är mansdominerat yrke.
och hur många av er ser att kvinnor jobbar som bilrecondare som är mansdominerat yrke ?
Polera bilen?Vi vet ju att det är många män som bytat däcken på flickvännens, frugans,hustruns bil och de är mansdominerat yrke.
Jag hade aldrig hört talas om bilrekond innan däcktråden.. Är det något vanligt folk sysslar med alltså?
Min bil åker biltvätt på väg till verkstad eller besiktning, och ibland skakar jag ur det värsta gruset från mattorna. Bor på grusväg och kör ofta i hästkläder, så göra rent den för min skull är ingen större idé. Hade jag haft en partner som tyckte sånt var roligt hade hen dock fått putsa på den hur mycket hen ville.