Man tager vad man haver...

Vilya

Trådstartare
Tja, om man inte har en häst kan man ju alltid ta en ko. Det allra bästa är ju att den bara är ett halvår :eek:

Sv: Man tager vad man haver...

Som barn red vi på kor. Hur kul som helst! :bump:
Men dom var äldre när vi började rida dom. Minns inte hur gamla. :angel:

Är inte den kvigan lite väl ung för att ha en ryttare på ryggen måntro ???

Vet dock av att det finns de som rider och till och med hoppar hinder :eek: med kossor(vuxna djur då)..Läste om det i nån tidning i fjol tror jag det var.. Fanns till och med bilder på när dom hoppade :rofl:
Såg .......intressant ut......... :D :crazy:

läste om en tjej som red o hoppade kossor i min häst för ca 10 år sen eller nåt

Men om hon föddes i jan och de började på våren så tror jag inte hon var bara typ 3-4 mån utan utan 15 mån...

Jag har "ridit" på vår 6 åriga highland cattle tjur "Bullen"! Inte för att han var så imponerad han undrade nog mest om matte hade blivit galen iallafall tolkade jag hans blickar som det :D :D Praktiskt är att han har rejäla horn som man kan hålla i som handtag :rofl: :rofl: :rofl:

Det står i artikeln att de fick henne som "bebis" och började rida några månader senare. På bilden är det helt klart ett ungdjur.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
588
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
682
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama