Man tager vad man haver...

Vilya

Trådstartare
Tja, om man inte har en häst kan man ju alltid ta en ko. Det allra bästa är ju att den bara är ett halvår :eek:

Sv: Man tager vad man haver...

Som barn red vi på kor. Hur kul som helst! :bump:
Men dom var äldre när vi började rida dom. Minns inte hur gamla. :angel:

Är inte den kvigan lite väl ung för att ha en ryttare på ryggen måntro ???

Vet dock av att det finns de som rider och till och med hoppar hinder :eek: med kossor(vuxna djur då)..Läste om det i nån tidning i fjol tror jag det var.. Fanns till och med bilder på när dom hoppade :rofl:
Såg .......intressant ut......... :D :crazy:

läste om en tjej som red o hoppade kossor i min häst för ca 10 år sen eller nåt

Men om hon föddes i jan och de började på våren så tror jag inte hon var bara typ 3-4 mån utan utan 15 mån...

Jag har "ridit" på vår 6 åriga highland cattle tjur "Bullen"! Inte för att han var så imponerad han undrade nog mest om matte hade blivit galen iallafall tolkade jag hans blickar som det :D :D Praktiskt är att han har rejäla horn som man kan hålla i som handtag :rofl: :rofl: :rofl:

Det står i artikeln att de fick henne som "bebis" och började rida några månader senare. På bilden är det helt klart ett ungdjur.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 182
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 259
Senast: Bison
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: DarkInNight
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Vikt och hälsotråd 2024

Hund, Katt, Andra Djur