Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var väl ingen som såg på som missade den grå hunden som reste sig upp i platsliggningen och sedan smög sig, med viftande svans, bort till sin matte![]()
En erfarenhet rikare! Härligt
Kan du inte ge oss poängen i alla momenten? Jag blev så nyfiken!
Jag hade ju stått längst fram och kikat om jag varit där, men nu fick vi ju förhinder (jag och simba_112) tyvärr.
Jag var ju schysst och höll mig hemmaJo vi är många erfarenheter rikare och jag har en lång lista på saker som jag ska ta med mig till vår träning.
Tittar du i min användarinfo så är där en länk till vår blogg och där finns alla poängen så slipper jag skriva ner dem en gång till.
Och apropå stå längst fram, jag tyckte det kändes som att varenda ytlig bekant jag någonsin träffat på, var där. Träffade ett par av viltspårsinstrktörerna, massor av folk som man har lärt känna sedan man skaffade hund osv. Det var nästan så att jag inte vågade gå in i ringen med hunden när man visste hur många man i publiken, någonsin hade utväxlat ord med.![]()
Jag var ju schysst och höll mig hemma![]()
Ja och dig hade jag till skillnad mot alla andra, verkligen behövt på plats!![]()
Jag var där igår, och vart otroligt förvånad över vad som tillåts försiggå i utställningaringen. Hundar hängde i luften till höger och vänster, grepp runt nos, öron, svans och i strypkoppel. Jag blev uppriktigt både förvånad och förfärad. Ju mindre hundar desto brutalare hantering, kändes det som. Varför är sånt här okej?