Sv: Malmö internationella
Stackare =/
Men du... vad är det värsta som kan hända? Sväljer apporten? Spränger hopphindret? Att han äter upp en annan hund? Tar en tugga av domaren?
Strular med platsliggningen - "Apan dethär är så tråkigt! Jag kan gå och nosa här borta...."
Vägrar sitta kvar och invänta inkallning - "Hjälp, Apan överger mig!!! Bäst att jag springer efter henne!"
Med viftande svans, traska efter matte i ställandet - "Hon vill nog egentligen inte att jag ska stå still..."
Sätter sig mellan benen på tävlingsledaren vid tandvisningen och ger honom en skrevstöt med nosen, hans sätt att visa att han är snäll och gillar människor....
Platsliggningen blir han liggande på om alla andra ligger, men drar någon annan upp så är han tyvärr inte sen att haka på
Vi får väl se vad de närmsta veckornas träning ger, det går ju alltid att stryka sig och ballar han ur inne på planen så går det att bryta.
@ Simba_112 - Tanken är att vi (om mina nerver håller) ska debutera i 1an.
Innan alla som har en åsikt yttrar sig så vill jag påpeka att den Grå odågan är mycket mer lyhörd, stabilare och pålitligare i utställningsmiljö inomhus, än han någonsin är ute på en gräsplan på valfri Brukshundsklubb. Det är precis som om att allt sorl i utställningshallarna mm får honom att skärma av och fokusera.