Malmö internationella

Sv: Malmö internationella

Parkeringen verkar vara det stora problemet, det gick ut ett mail från agilityarrangören om att det bara fanns parkering 2h med p-skiva vid mässtältet (kul att behöva springa ut och vrida på skivan eller flytta bilen varannan timme) och vi som ska vara där senare kommer nog att få en intressant upplevelse att parkera överhuvudtaget.

:eek::eek::eek: *dog*

Det är det värsta när man ska iväg i vanliga fall.. parkeringen, med den infon så kommer det bli en intressant dag :crazy:

:eek::eek::eek: *dog*

Det är det värsta när man ska iväg i vanliga fall.. parkeringen, med den infon så kommer det bli en intressant dag :crazy:

Nu har det kommit mer info om att det finns en parkering på svt:s gamla område med 8-900 platser för Hundutställningen som kostar 30 kr för hela dagen. Det låter ju lite mer lovande :)

*KL*

En dum fråga kanske men blir det som det brukar med möjlighet att handla grejor också eller har dom dragit in på det denna gången med tanke på läget och utrymmet kanske? Någon som har en aning? För en som mej som går in för att kika lite på hundar och shoppa kommer det ju att bli snopet om det inte finns några saker att shoppa :).

Betalar besökande någon inträdesavgift? Var kommer tältet finnas någonstans på Jägersro?

Det kostar 100:- för en vuxen och har man medlemkort från SKK kostar det 80:-

Tälten finns på Jägersro Travbanas parkering precis framför ridskolan och ridhuset.

I annonsen som var i Sydsvenskan idag stod det att det finns försäljare på plats.

I annonsen som var i Sydsvenskan idag stod det att det finns försäljare på plats.

Va bra! Ska bli kul, valputställningen som skulle varit i november var ju inställt så det är ett helt år sedan jag var på plats på utställning och kikade.

*KL*

En dum fråga kanske men blir det som det brukar med möjlighet att handla grejor också eller har dom dragit in på det denna gången med tanke på läget och utrymmet kanske? Någon som har en aning? För en som mej som går in för att kika lite på hundar och shoppa kommer det ju att bli snopet om det inte finns några saker att shoppa :).

Det hoppas jag verkligen, är själv på jakt efter nya halsband:D

Vilka tider är det som gäller? Går agilityn(/lydnaden) och utställningarna samtidigt? När är första start?

Vilka tider är det som gäller? Går agilityn(/lydnaden) och utställningarna samtidigt? När är första start?

Om jag inte minns helt fel så är väl agilityn på lördagen?
Inte säker på det dock!

Lydnaden går i alla fall på söndagen och börjar samtidigt som utställningen = kl. 09.00 (lydnad i ring 1).

*kl*
För övrigt kan jag då meddela att jag inte ens kommer dit:mad:
Hundskrället bestämde sig för att knapra råttgift idag så vi har vart hos veterinären halva dagen:crazy:
Dock mår hon efter omständigheterna hur bra som helst men jag väljer att stanna hemma och se till att vi båda återhämtar oss ordentligt!
(Jag efter hjärtattacken;))

Lycka till säger vi till alla er som skall tävla!

Vad tråkigt att du inte kommer.

Jag är förberedd och har en hund som luktar lite väl mycket gödsel efter en sväng ute i stallet. Lovely.

*kl*
För övrigt kan jag då meddela att jag inte ens kommer dit:mad:
Hundskrället bestämde sig för att knapra råttgift idag så vi har vart hos veterinären halva dagen:crazy:
Dock mår hon efter omständigheterna hur bra som helst men jag väljer att stanna hemma och se till att vi båda återhämtar oss ordentligt!
(Jag efter hjärtattacken;))

Lycka till säger vi till alla er som skall tävla!

Jag har inte träffat Storm än, men vi är INTE bästisar just nu :D

Frestande! :laugh: Speciellt nu när så många ska dit.... Ahhh! Jag får fundera på det!

Gör det! Jag hänger iaf vid ring 15 och har på mig beiga byxor, rosa piké och en tweedkavaj över. :)
Kom och säg hej isf!

Kommer jag ska jag asbolut göra det :)
Men ställer du på söndagen? (ursäkta om jag missat det!)

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår...
2
Svar
37
· Visningar
4 219
Senast: Ratax
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 839
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka