Malmö internationella

simba_112

Trådstartare
19-20 mars
Vilka ska dit!?

Har precis anmält vår husky, så det blir debuten för henne där:banana:
Jag släpar med mig Indil här från buke oxå, var sig hon vill eller ej;):D

Sv: Malmö internationella

Om det passar ihop med att åka ner och hälsa på föräldrarna kanske jag och familjen dyker upp. :)

Kommer ner med Nova som går första gången i ökl och sådeles står för sista certet. Även hennes bror Bugatti åker med och även han står för sista. Har även anmält mitt senaste tillskott Ferrari i valpklass.

Jag ska dit och ställer min Lancashire heeler Hillstars all inclusive i juniorklassen på lördagen. :)

Vill gärna veta vilken ras ni ställer och vilken dag;)
Så man vet vart man ska hålla koll:D

Jag ställer min husky (tik) i juniorklass på söndagen, Draghunden Ororo the Storm heter hon:laugh:

Tanken finns fortfarande att ev tävla lydnaden med min viting också på söndagen, bara för att checka av hur pass fokuserad hon kan vara på mig på ett sådant ställe, i träningssyfte tänker vi i så fall tävla alltså:D Dock definitivt inget bestämt ännu..

Så söndagen kommer jag (förlåt, jag OCH Indil:D) vara där, sen vet man aldrig hur det blir med lördagen, har inte hunnit planera så långt än även om lördagen lockar väldigt med både vitingar och aussies OCH agilitytävling..hmm..;)

Jag velar fortfarande men om jag slutar med det så är tanken att vi ska tävla lydnad ena dagen och ställa den andra. Jag velar som sagt fortfarande :angel:

Jag avskyr att ställa ut, annars hade det ju varit nära och bra. Och jag har några som kan visas också, främst den mycket lovande valpisen. Meeen, jag måste hitta en bra handler först..

Ställer på söndagen, SeVCH Schnauzi-Hero's Bettina Bossanova och Schnauzi-Hero's Fürst Ferrari.

Jag ska bara dit och titta :). Det ska hållas i nått stort tält eller har jag missat nått?

Jo, det ska vara i ett tält de ställt upp vid Jägersro. Ska vara värme i det, vet inte hur det är med golv. Borde ju vara nåt liknande typ tennistält?

Eh...va? Tält?? Har JAG missat nåt?!:eek:

Malmömässan är tack och lov riven, ofräschare ruckel fick man leta efter. Det man inte hade beslutat sig för innan man rev eländet, var vart och hur man skulle bygga en nya mässhallar.

De har smällt upp ett gigantiskt tält vid Jägersro som är uppvärmt, jag har dock inte kollat upp golvet men med tanke på att man kör alla andra mässevenmang som tidigare hölls i den gamla mässan så borde där ju finnas någon form av golv.

Jag bor i Malmö, så det hade varit nära o bra. Kan dock inte ställa ut min vovve, men hur funkar det om man bara vill dit o titta? Aldrig varit på utställning så hade varit superkul...
Men kostar det att gå dit bara utan att ställa ut? Hur o var betalar man då? O får man ändå ta med sig hunden då? Ursäkta min okunnighet :o men hade jättegärna velat gå, så hoppas på svar!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 350
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Min tik opererades igår kl 15 för akut livmoderinflammarion. Den var tydligen nära att brista. Hon fick komma hem kl 20 igår. Igår...
2
Svar
37
· Visningar
4 221
Senast: Ratax
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 839
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka