Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är knappast meningen heller.Ser inte så naturligt ut.
Det är knappast meningen heller.
Jag tycker alla typer av ögonbryn kan vara snygga bara de har rätt form. Formen är allt.Inte speciellt snyggt heller.
Jag har även sett en som har tatuerat in sådana linjer för att slippa måla dom själv.På sistone har jag sett många på TV som har målade ögonbryn, alltså perfekt målade streck i stället för hårstrån. Är det någon modefluga? Jag har sällan sett såna förut. Ser inte så naturligt ut.
Vad fyller ögonbrynen för funktion?Jag har även sett en som har tatuerat in sådana linjer för att slippa måla dom själv.
Tror dom som gör så, inte förstår varför vi har ögonbryn och vad de fyller för funktion.
Vad fyller ögonbrynen för funktion?
För att förhindra att svett rinner ner i ögonen. Sen att det kanske inte funkar optimalt för vissa av oss ansar och håller efter, men det är grundtanken med dom såvitt jag vet från skolans anatomiklasser.Vad fyller ögonbrynen för funktion?
Och att de passar personen som bär dem!Jag tycker alla typer av ögonbryn kan vara snygga bara de har rätt form. Formen är allt.
Och för oss som knappt har ögonbryn, varför skulle vi låta bli att måla dem? Hur stoppar sminket/tatueringen grundfunktionen?För att förhindra att svett rinner ner i ögonen. Sen att det kanske inte funkar optimalt för vissa av oss ansar och håller efter, men det är grundtanken med dom såvitt jag vet från skolans anatomiklasser.
Grundfunktionen försvinner endast om man rakar bort alla hår och målar istället. Det spelar ingen roll för grundfunktionen om man målar/fyller i befintliga hår med penna.Och för oss som knappt har ögonbryn, varför skulle vi låta bli att måla dem? Hur stoppar sminket/tatueringen grundfunktionen?
Precis .Grundfunktionen försvinner endast om man rakar bort alla hår och målar istället. Det spelar ingen roll för grundfunktionen om man målar/fyller i befintliga hår med penna.
Inte speciellt nödvändigt heller att klanka ner på folks utseende i en tråd på nätet. Kan folk inte bara få vara som de vill (inom lagliga gränser) utan att alla måste vädra åsikter om folks utseende?Inte speciellt snyggt heller.
Ska stoppa svett och annat att rinna ned i ögonen från pannan. ...sa min naturkunskapslärare på gymnasiet.
Jag tycker personligen att det är skillnad på folk som målar ögonbrynen, vissa ser man inte ens att de målat medan andra syns det direkt och det är dom som det syns direkt att de målat som jag personligen inte tycker är snyggt, men det är ju en smaksak.Precis .
Sen kan man ju utan tvekan leva utan själva funktionen tycker jag så det är inte märkligt att vissa inte bryr sig om att de inte har tillräckligt tjocka ögonbryn av den anledningen.
Äh, värst va alla ska va så negativa för in lite positivt istället för att klanka ner på varandra vetja.Inte speciellt nödvändigt heller att klanka ner på folks utseende i en tråd på nätet. Kan folk inte bara få vara som de vill (inom lagliga gränser) utan att alla måste vädra åsikter om folks utseende?
Inte speciellt nödvändigt heller att klanka ner på folks utseende i en tråd på nätet. Kan folk inte bara få vara som de vill (inom lagliga gränser) utan att alla måste vädra åsikter om folks utseende?