Magnusson Petfood?

Bellini

Trådstartare
Någon som vet vilka återförsäljare det finns för det fodret i Östergötland? Har googlat och hittar ingen lista.

Sv: Magnusson Petfood?

Vad jag vet så är det bara 3 stycken ica maxi som säljer, varav en ligger i Haninge där jag handlar. Sen finns det vissa dagis och djuraffärer som tar in och säjer, men de har inga direkta återförsäljare. Jag har tidigare beställt på nätet och det går jätte smidigt. Tycker du ska testa det, varför måste du handla i affär?

Hur fungerar det med leverans och så när man beställer av dem på nätet? Kostar det mycket extra?

Det blir billigare ju mer du köper. Det bästa är att gå ihop några stycken och på så vis få det bästa priset + hemkört till dörren.

Kolla på hemsidan, där står alla priser.

Har fått reda på att Linköpings Ica Maxi är återförsäljare för dem! Bor ca 5 mil därofrån och ska till Ikea imorgon. Jag är på jakt efter det där "blanda" fodret, ska kolla om det är billigare där, annars får jag prova på att beställa :crazy:

Var bor du? Jag bor i Norrköping och har köpt min säck Magnusson på Ica Maxi ute i Ingelsta :).

Jag bor i Norrköping!! Finns det DÄR??? Jag ringde och frågade dem igår och de hade aldrig hört talas om det :devil:

Haha, vilken koll... men det var svårt att hitta, längst ner långt in i en av hyllorna mittemot där de stora säckarna ligger hittade jag det! en mindre säck, meat&biscuit som råkade vara just den varianten jag letade efter :).

Jag kastade mig in i bilen och åkte ner direkt :D
Tyvärr hade de bara M&B light, men de skulle få hem work sa de. Fick inte tag på någon som hade jättekoll dock.

Ska till linköping imorgon (ikea egentligen) men jag ska ta en sväng in på Maxi där och kolla ifall de har något hemma där.

Tack så jättemycket för tipset att det faktiskt fanns i Norrköping :)

(muttrar över deras okompetenta personal)

De hade den sorten jag var ute efter på Ica maxi i linköping :banana:

Fanns en hel hög med Magnussons M&B Adult 15kg säckar :laugh:

Var billigare än att beställa från internet också. Dock var det ju nu så att det var för att vi ändå skulle till IKEA. Lönar sig ju inte att åka dit bara för hundmaten. Hoppas de var engångsgrej att de inte hade i Norrköping...

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 391
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 756
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
805
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka